Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در سنت جولیان

زبان انگلیسی در سنت جولیان (1)

در دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در سنت جولیان ثبت نام و از این طریق داشتن یک زندگی تفریحی را در یکی از جزایر ایده آل اروپا تجربه کنید.

در سنت جولیانز تحصیل کنید و در حالیکه در زیر خورشید مدیترانه ای حمام آفتاب می گیرید به یادگیری زبان انگلیسی بریتانیایی بپردازید. ای اف سنت جولیانز در مرکز شهر و در فاصله ی چند قدمی از سواحلی با ماسه های سفید واقع شده است. کافه ها، رستوران ها و بزرگترین سینمای این جزیره نیز در فاصله ای اندک واقع شده اند. بعد از کلاس، دانشجویان سر سواحل جزیره می گذارند تا کمی آفتاب بگیرند، در آبهای فیروزه ای شنا کنند و یا در کلوپ ساحلی خصوصی ای اف با دوستان خود اوقات خوشی را سپری کنند.

دوره های خصوصی انگلیسی ما در سنت جولیانز در کلاس هایی مدرن و مجهز به سیستم تهویه مطبوع هوا برگزار می شوند. ای اف سنت جولیانز دارای اتاق های مطالعه ی آرام، یک سالن استراحت دانشجویی بزرگ و یک ایوان آفتابگیر محبوب می باشد. دانشجویانی که علاقه مند به ادامه ی تحصیل در مقاطع بالاتر در دانشگاه های انگلیسی زبان می باشند، می توانند از دوره های آمادگی آزمون ما نهایت استفاده را ببرند و یا از یک تجربه ی ارزشمند کاری بین المللی که دوره ی کارآموزی ای اف آن را محیا می سازد بهره ببرند.

ارتباط تنگاتنگ با انگلیسی، در زیر آفتاب مدیترانه ای

زبان انگلیسی در سنت جولیان (3)

جزیره مالت درست در وسط دریای مدیترانه و در محل تلاقی فرهنگ ها، سنت ها و تمدن هایی که میراثی واقعاً منحصر بفرد بوجود آورده اند واقع شده است. خرابه های مالت از قرن ها پیش از اهرام مصر، منظره ی این جزیره را چشمگیر ساخته است؛ این درحالی است که گذشته ی مستعمراتی بریتانیایی این جزیره همه جا دیده می شود، از باجه های قرمز رنگ تلفن گرفته تا بارهای سنتی آن.

دانشجویانی که در دوره ی زبان انگلیسی ما در سنت جولیانز ثبت نام می کنند، زندگی در یک مقصد توریستی صمیمی را تجربه خواهند کرد که همچنان جذابیت های یک روستای کوچک ماهیگیری را در خود حفظ کرده است. از کلوپ ساحلی ای اف می توانید به تماشای کرجی های بزرگ و قایق های کوچک ماهیگیری که به بندر وارد می شوند بپردازید. تعطیلات آخر هفته ی خود را نیز با بازدید از خرابه های جزیره و یا غواصی در خلیج کوچک سنت جولیانز سپری نمایید.پس از غروب آفتاب هم به دنبال زندگی شبانه ی این جزیره باشید و به کلوپ رقصی که در همین نزدیکی است رفته و یا به صرف یک نوشیدنی به کافه ی کنار بندر بروید. سنت جولیانز یکی از محبوب ترین مقصدهای ماست، و سطحی عالی از آموزش، تاریخ محلی شگفت انگیز و سواحلی برجسته دلیل این محبوبیت را آشکار می سازند.

زبان انگلیسی در سنت جولیان (2)

کلمات کلیدی: , , , , ,

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه