Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در لس آنجلس

زبان انگلیسی در لس آنجلس 1در دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در لس آنجلس ثبت نام کنید و از این طریق همزمان با بهره بردن از یک جامعه آرام و ساحلی، به یکی از میهج ترین شهرهای دنیا دسترسی پیدا کنید.

دوره های آموزش زبان انگلیسی ما در لس آنجلس در محله ردوندو بیچ برگزار می شوند که پیاده حدود ۵ دقیقه با ساحل فاصله دارد. دانشجویانی که در دوره های آموزش زبان ما ثبت نام کرده اند، از موقعیت ساحلی آموزشگاه بهره می برند؛ آنها به محض تمام شدن کلاس، برای شرکت در کلاس های موج سواری یا درست کردن کباب به ساحل می روند.

تسهیلات موجود در ای اف لس آنجلس درجه یک و بی بدیل است. آموزشگاه زبان ما مجهز به کلاس های بزرگ، یک سالن بزرگ دانشجویی و یک حیاط است که دانشجویان می توانند در آن در زیر نور خورشید کالیفرنیا به مطالعه بپردازند. لس آنجلس مرکز کارهای نمایشی دنیا است، و در دوره های زبان ما کلاس ها و موقعیت های داوطلبانه ای وجود دارند که دانشجویان را با صنعت فیلم و نمایش آشنا می کنند.

شهر بزرگ رویاها

زبان انگلیسی در لس آنجلس 2

لس آنجلس شهر رویاپردازان است. تمام افراد در این شهر هدفی دارند؛ این هدف ممکن است بازی در یک فیلم هالیوودی یا فقط موج سواری بر روی اقیانوس آرام باشد. لس آنجلس یکی از متنوع ترین شهرها از لحاظ نژادی در تمام آمریکا است و ترکیب تاثیرات نژادی یک چشم انداز فرهنگی غنی را خلق کرده است.

لس آنجلس بیش از صدها مایل مربع وسعت دارد و به محله های مختلفی با هویت های متفاوت تقسیم شده است. این شهر مجموعه ای از آسمان خراش های مرکز شهر، محله های آرام ساحلی و عمارت هایی پر از افراد مشهور است. دانشجویانی که در این دوره ها در لس آنجلس ثبت نام کرده اند، می توانند رویاهای خود در لس آنجلس را به حقیقت برسانند. در امتداد پیاده روی شهرت هالیوود قدم بزنید. در گذرگاه ونیز بیچ مردم را تماشا کنید. در کافه های بورلی هیلز مشاهیر را بیابید. در ساحل سانتا مونیکا بر روی یک تخته طویل موج سواری کنید. در لس آنجلس، رویاها به حقیقت می پیوندند.

زبان انگلیسی در لس آنجلس 3

کلمات کلیدی: , , , , , ,

نادیا ساکی
یک نظر
قراردادن دیدگاه
  1. [ amir ] گفته :

    من گرین کارت امریکا را دارم و به دنبال کالج یادگیری زبان لا هزینه مناسب هستم ،و میخواهم در رشته حفوق ادامه تحصیل و به دانشگاه بروم .ممنون میشوم از راهنمایی شما