Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
زبان انگلیسی در بوستون

زبان انگلیسی در بوستون 1

دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در بوستون دانشجویان زبان را که مشتاق هستند زندگی دانشجویی را در شهر دانشگاهی آمریکا تجربه کنند، از سراسر دنیا به خود جذب می کند.

زبان انگلیسی را در بوستون و در قلب دانشگاه های آمریکایی فراگیرید. در مقایسه با دوره های سنتی آموزش زبان، دوره های آمادگی آزمون و آموزش زبان انگلیسی ای اف برای استفاده تجاری، دانشجویان را، چه بخواهند به عضویت هیئت مدیره یک شرکت درآیند، چه هدف آنها حضور در سالن درس هاروارد باشد، برای آینده آماده می کند.

محوطه ای اف بوستون در فضای زیبایی به مساحت ۱۷ آکر و در یک ساختمان تاریخی واقع شده است، که با معماری نمادین سراسر شهر که از آجرهای قرمز رنگ ساخته شده اند، رقابت می کند. ظاهر آکادمیک و کلاسیک آموزشگاه زبان ما با دانشگاههای برتر آمریکا در رقابت است. بسیاری ازدوره های آموزش زبان انگلیسی ما در یک سالن درس بزرگ برگزار می شوند و امکاناتی نظیر i Labs ، سالن های استرحت دانشجویان و کافه تریای کامل تجربه تحصیل شما را تکمیل می کنند. دانشجویان فعال می توانند از فضا های تفریحی و زمین های بسکتبال و تنیس روبروی آموزشگاه استفاده کنند.

زبان انگلیسی در بوستون 2

شهر دانشگاهی آمریکا

بوستون به خاطر سنت دانشگاهی دیرینه خود شهرت دارد و به همین دلیل، دانشگاه های هاروارد، ام آی تی و تافتس این شهر را خانه خود می دانند. علاوه بر دانشگاه، شهرت این شهر با فرهنگ و تاریخ جهانی آن به عنوان زادگاه انقلاب آمریکا نیز ارتباط دارد.

در بوستون می توانید هنگام نوشیدن قهوه در یک کافه در میدان هاروارد یا هنگامی که در یک تور تماشای نهنگ در بندر بوستون شرکت کرده اید و یک نهنگ گوژپشت به روی شما آب می پاشد، با برخی از متفکران جوان این نسل آشنا شوید. در دوره های آموزش زبان انگلیسی ای اف در بوستون ثبت نام کنید و عضو یک گروه ویژه شوید؛ مارک زوکربرگ، جان اف کندی، باراک اوباما و مت دیمون همگی اینجا تحصیل کردند. بوستون یک شهر آرام است، اما دانشجویان ای اف بوستون خیلی زود با چیزهایی که برای ساکنین این شهر مهم است آشنا می شوند، از جمله دانشگاه، تاریخ، غذای دریایی و تیم بیس بال رد ساکس. مخصوصاً تیم بیس بال رد ساکس.

زبان انگلیسی در بوستون 3

کلمات کلیدی: , , , , , ,

نادیا ساکی
بدون نظر
قراردادن دیدگاه