Tehran : (+98)21-26290801

دوره های زبــان

16 کشور

دوره های آموزش زبان در 16 کشور

ادامه مطلب ..

دبیرستان

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع دبیرستان

ادامه مطلب ..

پیش دانشگاهی, آمادگی لیسانس

امریکا - انگلستان استرالیا - سنگاپور

ادامه مطلب ..

آمادگی فوق لیسانس

انگلستان - امریکا

ادامه تحصیل در مقطع فوق لیسانس

ادامه مطلب ..

آمادگی دکترا

انگلستان

ادامه تحصیل در مقطع دکترا

ادامه مطلب ..
چرا EF

چرا EF

– زمانی حدود ۵۰ سال است که EF ، این جهان را به یک کلاس درس عمومی تبدیل کرده است. EF به عنوان پیشگام امور تحصیلات بین المللی دردنیا دوره هایی متنوع در آموزش زبان ، سفرهای تحصیلی ، اخذ مدرک تحصیلی و تبادلات فرهنگی برای تمامی سنین و توانایی ها ارائه میدهد.

-همراه با EF ، شما میتوانید اطمینان داشته باشید که آموزش و دستورالعمل های لازم را از هیئت علمی و کارکنان کاملاً معتبر دریافت خواهید کرد.

-۱۰۰% فارغ التحصیلان دوره های آمادگی دانشگاهی ای اف در خارج از کشور وارد موسسه های همکارما یا دیگر دانشگاههای عالی رتبه در گوشه و کنار جهان شده اند.

– برای بیش از ۴۰ سال ای اف برروی ارتقاء سطح آموزش زبان به جامع ترین و کاربردی ترین روش جامع آموزشی متمرکز بوده است و اکنون با همکاری با دانشگاه کمبریج سیستم آموزشی EFEKTA با همکاری دانشگاه کمبریج اجرا می نماید .

-خلاقیت در آموزش ، نزدیک به ۵۰ سال تمرکز ما در کارمان بوده است. در سال ۲۰۱۱، واحد تحقیقاتی ما موفق به کسب تقدیرنامه از سوی کالج معتبر Issac Newton Trust of Trinity برای انجام تحقیقات پیشگامانه برای بهبود یادگاری زبان انگلیسی دانشجویان شد.

-تمامی مراکز بین المللی زبان EF در گوشه و کنار جهان توسط اعضای آموزشی تایید شده از سوی دولت همچون انجمن بریتانیا ، British Council ، ACCET ، EAQUALS ، NEAS معتبر شناخته اند.

-وقتی شما به دفتر EF مراجعه میکنید ، مشاوره ای رایگان به منظور آشنایی با احتیاجات آموزشی کشور مورد نظر خود برای تحصیل دریافت خواهید کرد.

-در تمام طول دوره شما ، یک مدیر “مسیر دانشگاه EF ” همواره حاضر خواهد بود تا شما را بابت آشنایی با چرخه ورود به دانشگاه از ابتدا تا پایان تعلیم دهد.

-دانش آموزانی که به طور موفقیت آمیز یکی از دوره های آماده سازی ما را گذرانده باشند ، به صورت تضمینی مستقیماً وارد یکی از ۱۵۰ موسسه آموزشی همکار ما در بریتانیا ، آمریکا ، کانادا ، استرالیا و سنگاپور خواهند شد.

-ما به شما کمک میکنیم تا در امتحانات نتایج عالی کسب کرده ، اعتماد به نفس در صحبت کردن پیدا کنید و به طور کامل برای چالش های آکادمیک و فرهنگی پیش رو مهیا شوید.

-تمامی دوره های ما شامل گزینه اقامت در خانه های میزبان میباشند . با زندگی با یک خانواده میزبان ، شما میتوانید خود را غرق فرهنگ ملی و سنت ها کنید و همزمان زبان انگلیسی را در کنار افرادی که زبان مادریشان انگلیسی است یاد بگیرید.

کلمات کلیدی: , , , , , , , , , , , , , ,

دانشوری
۲ نظر
قراردادن دیدگاه
  1. [ sadeghi ] گفته :

    با سلام
    لطفا اطلاعات لازم را در مورد کالج ef بفرمایید

  2. [ Admin ] گفته :

    با سلام
    لطفا جهت کسب اطلاعات با شماره تماس ۲۶۲۹۰۸۰۱ تماس حاصل فرمایید